tisdag 17 mars 2015

Vårkänslor

Solen skiner allt mer och mer. Det är bra för D-vitaminintaget. Idag har jag ännu inte gett mig ut på min dagliga runda. Min bebis här hemma har haft lite andra tankar idag när det gäller mat och sömn. Men vad gör det? Jag har ju ingen tid att passa idag ändå. Plus att det gör ju ingenting att jag lägger mig på soffan och kollar på tv.

Om en stund kommer min lilla prinsessa vakna igen och vill såklart äta. Efter det så klär vi på oss och tar oss en promenad för att uträtta några ärenden. Det får bli dagens promenad. Sen ikväll blir det träning här hemma ikväll 😊. 

Imorgon blir de äventyr för damerna här hemma när vi ska besöka jobbet en stund på eftermiddagen. Hoppas hon är på humör för det 😉. 

Ha en fin dag och kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar