måndag 9 mars 2015

Att få ordning på saker och ting

Oj, vad det händer grejer här hemma. Det finns ett par timmar på förmiddagarna som Mikaela sover middag i 3-4 timmar. Då brukar jag också passa på att sova! (okej, där ljög jag) jag kan inte sova på dagarna, det är som att min kropp är programmerad att orka hela dagarna tills jag slocknar tidigt på kvällen istället. Fast ibland om natten varit jobbig med många vakna timmar så vilar jag i soffan framför tv.n.  Men annars så brukar de där timmarna vara tid för mig att pyssla här hemma.

Allt från disk, städning, röjning, sitta i pysselhörnan, baka, laga mat osv. ja ni förstår...
Men de senaste dagarna har jag haft ett projekt i Mikaelas rum på en vägg som jag hade lämnat tom. Är väldigt nöjd med resultatet.


Under uppbyggnad. 


Färdigt!
__________________

I helgen har vi installerat ett badkar! Det var väldigt välkommet in i detta hem.  Och idag så prövade jag och Mikaela att bada i det. Succé! Min dotter verkar älska vatten lika mycket som mig. 



I övrigt så blir veckans nästa projekt att få ordning i hallen med den nya röda träbänken som kom levererad igår. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar