söndag 8 februari 2015

Avlastning/Vila

Oj. Vilken härlig lördag jag hade igår. Man tror inte att ett barn ska vända upp och ner på ens liv så som det gör. Självklart till de positiva, men det finns en baksida som jag i alla fall inte var beredd på. Det här med att ens barns sov och vara vaken tid inte alls är anpassad utifrån ens egen tid. haha

Nej,  här styrs man helt utifrån Mikaelas klocka. Och den är ju ställd utifrån helt andra premisser. ;)

Men igår hade vi besök av Mikaelas mormor och morfar, samt Mikaelas morbror(min lillebror)och hans flickvän.

Här snackar vi första matare/bärare/vaggare/kock/diskare/hundutgångare/sällskap/samtalare på HÖG nivå.  TACK TACK TACK för er hjälp och stöttning med Mikaela och för att jag och Tomas fick en chans att andas och njuta av att se Mikaela få så mycket kärlek från vår älskade familj!
Tänk, vad mycket fina människor jag har omkring mig som Mikaela kommer få växa upp och lära känna. Jag ser så fram emot att få berätta om er alla och även att få se kusiner till Mikaela lära henne om både smått och stort!

Sen våra vänner som vi delar mycket av vår vardag med, det betyder också mycket att veta att vi har ett stort "safetynet" när vi behöver någon att gråta ut hos eller skratta med!

Nu ska jag återgå till att ligga på soffan och mysa med min lilla familj. Och kanske dofta lite på dessa små söta fötter. ;) Ha en fin söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar